אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 25-9-2012 שם הכותב:ריקודים סלוניים ולטיניים habanera שם המאמר:מהם ריקודים סלוניים ואיך זה התחיל בישראל ?


מהם ריקודים סלוניים ואיך זה התחיל בישראל ?
המונח "ריקודים סלוניים" מתייחס לסגנון ריקודי זוגות המבוססים על סגנונות ריקוד אשר התפתחו בכל רחבי העולם ואומצו בתרבות המערבית. ריקודים סלוניים החלו כריקודים עממים ועם הזמן התפתחו והפכו לתחום ריקודים תחרותיים.
התחום חדר לישראל בסוף שנות ה – 80 עם הפצת הסרט הפופולארי "ריקוד מושחת" בכיכובו של פטריק סוויזי וקיבל תנופה רבה בשנות ה – 90 עם העלייה הרוסית שהביאו את תרבות הריקודים הסלוניים לישראל.
אילו ריקודים סלוניים קיימים?
תחת קטגוריית ריקודים סלוניים נכנסים סגנונות הריקוד הקלאסיים כגון: טנגו, וואלס, פוקס טרוט ופסדובלה וכן סגנונות הריקוד הלטיניים כגון סלסה, רומבה, ממבו, סווינג, מרנגה וסמבה.
שיפור הבריאות ושילוב פעילות גופנית בשגרה בעזרת הריקודים הסלונים
ריקוד פועל כגורם המשחרר מתחים ולחצים. עבור אנשים אשר שגרת חייהם עמוסה בעבודה ולחצים, ריקוד יכול להפוך תחביב העוזר לשיפור הביטחון בחיי היום יום ועוזר בסיטואציות חברתיות ועסקיות.
הריקוד מהווה פעילות אירובית מתונה והפעילות הגופנית הופכת לאירוע חברתי מהנה. תרגול הריקוד נערך בליווי מוזיקה קצבית ובמצב רוח טוב.
למה כדאי לבחור בריקודים סלוניים?
- ריקוד תורם להגברת הביטחון העצמי.
- ריקוד תורם ליציבה נכונה.
- ריקוד עוזר בפיתוח גמישות וסיבולת לב ריאה.
- כל אחד יכול לבחור להתחבר לסוג הריקוד שמדבר אליו יותר מהשאר.
לסיכום, בעולם הריקודים הסלונים קיימים יתרונות רבים. זוגות ויחידים מעידים על הנאה רבה כתוצאה מהרומנטיקה שנוספת לחייהם הזוגיים, אחרים מספרים על הרזיה ושיפור המצב הבריאותי ויש הנהנים דווקא מהתגברות הביטחון העצמי בכלל ועם בני המין השני בפרט. מתאים לכל הגילאים כולל ילדים ובני הגיל השלישי ונחשב כספורט אולימפי מן המניין.
כתב : אשר ארזי
מנהל בי"ס הבנרה לריקודים סלוניים

כותב המאמר מנהל אתר : ריקודים סלוניים ולטיניים habanera

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007