אתרים
אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים.
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

פרסומת
 
 
הוסף מאמר
תאריך: 2-8-2009 שם הכותב:דפוס נהרי בע"מ Nahari Print שם המאמר:דפוס נהרי רכש מכונת דפוס סינית
ייבוא מכונות דפוס מסין תופס באחרונה תאוצה לא מעטה. בתי דפוס רבים רכשו כבר מכונות דפוס סיניות, והיד עוד נטויה.

כך לדוגמא, דפוס נהרי מרחוב ברזילי בתל-אביב רכש באחרונה מכונת ספרור חדשה תוצרת סין מדגם DM 340.שמואל נהרי, הבעלים, מסביר את נימוקיו לרכישת מכונה תוצרת סין דווקא: "למעשה, מדובר במכונת דפוס לכל דבר, היא עובדת על נומרטורים, והיא גם אלקטרונית וממוחשבת. היא ניידת וניתן להעבירה ממקום ממקום ללא קושי מיוחד".

נהרי ממשיך ומתפאר ביתרונות המכונה: "היתרונות הבולטים שלה בעבודה הם פרופורציה עדינה, נומרטורים רבים בדף, היא אלקטרונית ומדוייקת והיא רצה לבד. מבחינתי היא מתאימה להפליא לסוגי עבודות שיש בהם פרופורציה עדינה כמו הדפסות של פוליסות ביטוח שמזמינים אצלנו חברות ומוסדות ציבוריים. היא מתאימה מאוד להדפסת טפסים".

נהרי מספר גם על ההתלבטות בנוגע לרכישת המכונה הסינית: "כאשר רכשתי אותה עמד לפני השיקול של המחיר הזול והאיכות הטובה של העבודות שהיא מבצעת. מצד שני המכונה הזאת אינה מתאימה לביצוע עבודות במסות גדולות. אבל ברמה מיידית ובכמויות קטנות היא בהחלט מכונת עזר טובה".

דפוס נהרי הוא דפוס שמתמחה בעיקר בהבלטות טרמיות והטבעות. אחד הדברים הייחודיים שלו הוא הדפסת שירוני אירועים, ספרי קודש מהודרים באיכות גבוהה, ומתווספים לכך כמובן מרבית סוגי עבודות הדפוס הרגילות, לכל סוגי המגזרים.

כותב המאמר מנהל אתר : דפוס נהרי בע"מ Nahari Print

אין במאמר זה משום יעוץ משפטי ו / או חוות דעת מחייבת. כל האמור במאמר זה הינו פרי עטו של מנהל האתר הרשום באינדקס ודעתו של הכותב בלבד

אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007