אינדקס אתרים אינדקס אתרים - אינדקס אתרים ישראלי לפי נושאים
אודות אתר צור קשר אתרים מומלצים קידום אתרים   פרסום אתרים

אינדקס אתרים  >  מדריך אתרים  >  אתר טרה כף ידע terra-kafyeda

אתר אינטרנט צור קשר התמחות אתר טרה כף ידע terra-kafyeda

אתר טרה כף ידע terra-kafyeda , תחומי התמחות


תחומי התמחות:
האבחון הביומטרי בכף היד, בו עוסק מכון "כף ידע", הוכח כבעל אחוזי דיוק יוצאי דופן - מעבר לכל שיטת אבחון פסיכולוגית אחרת, הן בקרב מבוגרים והן בקרב ילדים ופעוטות.

שיטה זו ממזגת לתוכה ידע מדעי משתי דיסציפלינות משלימות: שיטת האבחון הנודעת של ד"ר ארנולד הולצמן (PDC), ושיטת MME, שפותחה על ידי ד"ר מרי לאי במהלך עשרים השנים האחרונות.

באמצעות שילוב שיטות אלה ניתן לגלות קשת רחבה של תכונות אופי, כישורים וקשיי למידה שונים, ברמת דיוק גבוהה מאוד. תכונות אלה יכולות להיות גנטיות-מולדות, או נרכשות, כתגובה לסביבה, במהלך התפתחות הילד. התברר כי ניתן אף להעריך את העוצמה של כל תכונה ותכונה, ואת הדרך בה תכונות שונות משתלבות אלו באלו - או מפריעות אלו לאלו.

מכיוון שטביעות האצבעות של אדם אינן משתנות לעולם, מרגע לידתו - על ידי אבחון ביומטרי ניתן לדעת, כבר בגיל צעיר ביותר, מהן היכולות השונות של הנבדק . כך ניתן לחזות את הקשיים בהם ייתקל הילד, כגון קשיי למידה, אתגרים חברתיים ועוד - ולנקוט באמצעים על מנת לפתור אותם.
חיה מלוקה , מנהלת מכון טרה כף ידע : "
מאגר הנתונים המדעי, על פיו מתנהל האיבחון הביומטרי, נחשב לפטנט ולסוד מסחרי של מכון המחקר New Horizons Development Centre, הממוקם בהונג קונג. בישראל מנוהל מאגר נתונים זה בזיכיון בלעדי על ידי מכון "כף ידע. ומסייע לאיבחון מדוייק של ילדים ומבוגרים "

 תמונת אתר טרה כף ידע terra-kafyeda

 


אינדקס אתרים כל הזכויות שמורות © 2007